Teenuse osutamise üldtingimused
1. Teenuse osutamise tingimuste kohaldamine.
1.1. Käesolevad teenuse osutamise tingimused (edaspidi nimetatud “Tingimused”) sätestavad üldised tingimused, mille alusel Mertin OÜ osutab teenust (edaspidi nimetatud “Teenus”).
1.2. Tingimused kehtivad alates 20.02.2022
2. Leping
2.1. Teenuse osutaja on Mertin OÜ ja Docu.ee, mille õigused ja kohustused kuuluvad ettevõttele Mertin OÜ registrikoodiga 16178183, asukohaga Sprindi põik 2, Roobuka 75516 Saku vald, Harjumaa (edaspidi nimetatud „Mertin OÜ“).
2.2. Teenuse saaja (edaspidi nimetatud “Klient”) on füüsiline või juriidiline isik, kellega Teenuse osutaja on sõlminud lepingu teenuse osutamiseks (edaspidi nimetatud “Leping”).
2.3. Leping sõlmitakse kirjalikult taasesitatavas vormis või suuliselt. Leping loetakse kirjalikult taasesitatavas vormis sõlmituks ka siis, kui teenuse osutamise maht, ulatus ja tingimused on kokku lepitud e-kirja teel kliendilepingut allkirjastamata. Suulised kokkulepped kinnitatakse võimalusel üle e-kirja teel.
3. Teenus
3.1. Teenus tähendab mistahes tegevust, sh ankeetide, blankettide, formularide, küsimustike, lepingute ja muude sarnaste dokumentide vormide ja mallide koostamist; konsultatsioone, nõustamist, koolitusi. Teenus on tasuline.
3.2. Täpsem teenuse sisu, kirjeldus, maht, tähtajad ja hind lepitakse poolte vahel kokku eraldi enne teenuse osutamist.
3.3. Mertin OÜ püüab teenuse osutamisel saavutada Kliendi jaoks parima võimaliku tulemuse, kasutades selle osutamiseks oma parimaid teadmisi ja kogemusi. Mertin OÜ ei garanteeri üldjuhul Kliendile soovitud lõpptulemuse saavutamist, kuid Mertin OÜ võtab tarvitusele kõik mõistlikud meetmed, et käituda vastavalt kliendi parimatele huvidele.
4. Tasu
4.1. Klient maksab Mertin OÜ’le osutatud Teenuse eest tasu (edaspidi nimetatud “Tasu”), mille arvestamise põhimõtted lepitakse kokku Lepingus. Tasu arvutatakse kas tunnihinna alusel või lepitakse kokku kindla summana. Tasu sisaldab käibemaksu seadusega ettenähtud määras.
4.2. Klient tasub Mertin OÜ’le Tasu üldjuhul koheselt pärast vastava Teenuse osutamist. Pikaajalise koostöö korral esitab Mertin OÜ üks kord kuus arve eelmisel kuul osutatud Teenuse eest.
4.3. Klient on kohustatud tasuma Mertin OÜ poolt esitatud arved kokkulepitud tähtajaks, üldjuhul 7 (seitsme) päeva jooksul arve esitamise kuupäevast arvates. Tasumisega viivitamisel on Mertin OÜ’l õigus nõuda Kliendilt tasumata summalt viivist 0,1% päevas. Tasumisega viivitamisel on Klient kohustatud tasuma Mertin OÜ’le nõude käsitlustasu 20 eurot iga saadetud maksemeeldetuletus kirja eest. Maksemeeldetuletus kirjade saatmise vahele peab jääma vähemalt 7 kalendripäeva.
5. Konfidentsiaalsus
5.1. Mertin OÜ on kohustatud hoidma konfidentsiaalsena mistahes informatsiooni (sh isikuandmed), mida ta on seoses Teenuse osutamisega Kliendilt saanud, välja arvatud juhul, kui seadusest tuleneb otsene kohustus sellist teavet avaldada või kui Klient on andnud nõusoleku (sh Lepingus) teabe avaldamiseks.
5.2. Konfidentsiaalsusnõue kehtib ka peale koostöö lõppemist.
6. Vastutus
6.1. Mertin OÜ ei vastuta teenuste osutamata jätmise eest või mittevastava täitmise tagajärgede eest, kui klient ei ole andnud teenuse osutamiseks vajalikku informatsiooni.
6.2. Mertin OÜ ei ole kohustatud kontrollima kliendi poolt talle usaldatud informatsiooni või materjalide õigsust ja täielikkust. Mertin OÜ ei ole vastutav kliendi poolt esitatud andmete tõele vastavuse ega teabe ebaõigsusest või vajalike juhiste puudumisest kliendile tulenevate ebasoodsate tagajärgede eest. Juhul kui Mertin OÜ on asunud teenust osutama ning teenuse osutamise käigus on selgunud, et kliendi poolt edastatud informatsioon on puudulik või ebaõige ning antud asjaolu teeb võimatuks teenuse osutamise, on Mertin OÜ õigus saada tasu juba osutatud teenuse eest.
6.3. Mertin OÜ vastutab Lepingust tulenevate kohustuste rikkumise ja Teenuse osutamisel tekitatud kahju eest ainult raske hooletuse või tahtluse korral.
6.4.Mertin OÜ ei vastuta saamata jäänud tulu või Kliendi äritegevuse takistustest tekkinud kahju eest.
7. Lepingu kehtivus
7.1. Leping jõustub Lepingu allkirjastamise kuupäeval või kui Lepingut ei ole kirjalikult allkirjastatud, siis Mertin OÜ pakkumise Kliendi poolt aktsepteerimise kuupäeval ja kehtib kuni teenuse osutamise lõpuni või kirjalikus lepingus määratud ajani.
7.2. Kliendil on õigus mõistliku etteteatamise tähtajaga Leping üles öelda enne ülesande täitmist, teatades sellest Mertin OÜ’le kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis.
7.3. Lepingu ülesütlemiseni tehtud teenuste eest esitatud arved kuuluvad tasumisele vastavalt lepingule.
7.4. Mertin OÜ võib käesoleva lepingu üles öelda igal ajal teatades sellest kliendile ette vähemalt kolm tööpäeva, kui ilmneb, et kõiki asjaolusid arvesse võttes ja mõlema lepingupoole huvisid kaaludes ei või oodata, et Mertin OÜ lepingu täitmist jätkaks. Mertin OÜ ei ole kohustatud lepingu ülesütlemist põhjendama.
Konfidentsiaalsusnõue jääb kehtima olenemata lepingu kehtivusest.
8. Teated
8.1. Pooled nõustuvad informatsiooni vahetamisega elektrooniliselt.
8.2. E-posti teel saadetud teade loetakse kätte toimetatuks saatmisele järgneval tööpäeval.
8.3. Pooled kinnitavad, et on teadlikud riskidest, mis kaasnevad elektroonilise posti edastamisega: sõnumid võivad kaduda, konfidentsiaalset ja isiklikku informatsiooni võidakse tahtlikult või mittetahtlikult muuta, või varastada ja kolmandatele isikutele avaldada. Pooled ei vastuta ohtude eest, mis on seotud elektroonilise posti edastamisega.
9. Lõppsätted
9.1. Mertin OÜ’l on õigus Tingimusi ühepoolselt muuta teatades Kliendile Tingimuste muutmisest vähemalt 14 päeva ette. Tingimuste kehtiv versioon on alati kättesaadav Mertin OÜ veebilehel aadressil www.mertin.ee/tingimused. Kui Klient ei nõustu Tingimuste muutmisega, on Kliendil õigus Leping üles öelda vastavalt Tingimuste punktile 7.
9.2. Pooled juhinduvad omavahelistes suhetes eelkõige hea usu ja mõistlikkuse põhimõttest ning Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
9.3. Poolte vahel tulenevad erimeelsused ja vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Läbirääkimiste ebaõnnestumisel lahendatakse vaidlus Harju Maakohtu Tallinna kohtumajas või füüsiliste isikute puhul ka Tarbijakaitseametis. Tarbijakaebuse saab esitada ka läbi tarbijavaidluste esitamise platvormi ODR, mis on kättesaadav: http://ec.europa.eu/odr.